JEG TALER IKKE TIL DIG - DU TALER IKKE TIL MIG

24.4.06

Blaffere



På vejen hjem tager vi to blaffere op. De bliver også bedt om at skrive tekster. Her er to af dem:

Mathias: Du taler ikke til mig – Jeg lytter ikke til dig

Jeg prøver, men det nytter ikke. Det eneste, jeg fokuserer på:
ser jeg ud som om jeg lytter?
Jeg siger i hvert fald de rigtige lyde, som hører sig til i pauserne. Sådan er det nogle gange. Andre gange, lytter jeg altså også rigtigt.


Nana: Tale

Noget ved ham tiltaler mig. Vi har aftalt, at han betaler, men da jeg er fortaler for ligestilling, prøver jeg at fratale ham hans ide, men jeg kan ikke overtale ham. Jeg får en påtale, og vi aftaler, at jeg kan afbetale.


Så er vi hjemme.

1 Comments:

  • Tiktakker foresten for besøget: Det er sjov at læse om jeres tur rundt. Og omkring. LE

    By Blogger lars-emil, at 00:08  

Send en kommentar

<< Home